27 % (1/4) ud af 600 kræftpatienter dør inden for 30 dage af kemoterapi!
Efter at National Confidential Enquiry (NCEPOD) havde gennemgået data fra over 600 kræftpatienter, som døde inden for 30 dage efter behandlingen, blev det konstateret, at kemoterapi fremskyndte eller forårsagede død i 27 procent af tilfældene.
Hvorfor udskriver læger kemoterapi som er til fare for dem selv, sygeplejerskerne som administrerer dem og for de patienter som modtager det?
Ifølge en dansk undersøgelse (http://www.nbcnews.com/id/38114586/ns/health-cancer link ) af mere end 92.000 sygeplejersker, viste den en markant forhøjet risiko for bryst, skjoldbruskkirtel, nervesystem og hjernekræft hos sygeplejersken sammenlignet med øvrige faggrupper. Man har fundet disse midler i blod og urin fra sygeplejersker og læger, der håndterer kemoterapi. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17119238 link
Danske epidemiologer brugte data fra kræftregistret fra 1940’erne til slutningen af 1980’erne, for så at rapportere en markant øget risiko for leukæmi blandt onkologiske sygeplejersker og læger sammenlignet med andre professioner. Continue reading →