Hvorfor får man nyrebækkenbetændelse?

Hvorfor får man nyrebækkenbetændelse?

Hej Martin Hejlesen
Hvad betyder det, når man får nyrebækkenbetændelse, kort tid inden man skal begynde et nyt kapitel i sit liv? Jeg skulle være begyndt på en skole på Fyn, men måtte tage med hjem igen, fordi jeg fik så voldsomme mavesmerter og smerter i venstre side. Jeg var så ved lægen i dag, og der viste det sig, at det som nævnt var længere oppe. Hvad prøver min krop at fortælle mig? Håber, du kan hjælpe lidt. Kærlig hilsen Karina. Continue reading

De bedste tips om brystkræft for kvinder i alle aldre

De bedste tips om brystkræft for kvinder i alle aldre
Sollys kan reducere din risiko for brystkræft med 83 %.

14291767_10154023019423931_3949466772291687327_n

• Vidste du, at færre end 15 % af alle kvinder, der udvikler brystkræft har et familiemedlem som er diagnosticeret med det? Dette kan opleves som en skræmmende erklæring, men tænk over det?...

Continue reading

Brystknude og smerter i knæ og achillessenen

dansende_stjerne_farve6Brystknude og smerter i knæ og achillessenen

Hej Martin Hejlesen

Jeg vil bare lige skrive til dig, at sidste behandling virkelig rykkede på mange ting i mig, og at jeg er meget taknemmelig, for al den hjælp jeg fik (at du så også lægger noget op på Facebook, der bare "ringer lige ind" er wow! Så tak for det!

Continue reading

Selvom kræften stadig er i mine tanker hver eneste dag, så er det i dag uden frygt for den.

Selvom kræften stadig er i mine tanker hver eneste dag, så er det i dag uden frygt for den.

Lige nu har jeg en fantastisk følelse af at mit hylster (kroppen) er fri og ”ren” – der er plads til hele mig i den og energierne glider godt igennem systemet. Det er en let og behagelig følelse.

De følelsesmæssige skift jeg har oplevet i forbindelse med EFT behandlingerne, har været at jeg i dag kan acceptere mit liv (især min fortid) som det nu engang er og at jeg kan acceptere mig selv som jeg nu er. Jeg har kigget mine skyggeside i øjnene og har derved også kunne se alle de skønne sider jeg rummer. Continue reading

Celleforandringer i livmoderen?

Celleforandringer i livmoderen?

Hej Martin
Jeg vil gerne spørge dig om, hvad der kan ligge til grund for celleforandring? Jeg har fået lavet en underlivsundersøgelse af livmoderen to gange med et halvt års mellemrum, og begge gange var der celleforandringer. Over for lægen beskrev jeg det, som at jeg har ondt nederst i venstre side, men ikke en stærk smerte. Det har stået på noget tid. Jeg føler ikke, jeg bliver færdig med at lade vandet. Lægens forklaring på smerterne er, at musklen – mørbraden, kaldte hun den – hænger, så den skal trænes op.
Kærlig hilsen. Gitte

Continue reading